Posted by: JanChris | 04/12/2013

Erling Andersen, be aware…

Jeg skriver i øjeblikket på en lang og meget veldokumenteret artikel om Erling Andersen, den helt igennem uvildige socialdemokratiske direktør i Skat København, der først kendte Stephen Kinnock ikke-skattepligtig i Danmark og derefter med udokumenterede beskyldninger mod især Peter Loft og Troels Lund Poulsen og ikke mindst en række følelsesladede udsagn over for Skattesagskommissionen – herunder i et hemmeligt, men dog ikke anonymt brev – med al uønskelig tydelighed viste, at kommissionen måske i virkeligheden burde dreje sig om Kinnock-afgørelsens validitet og Andersen- og andre Skat København-medarbejderes habilitet frem for magtmisbrug i Skatteministeriet og Venstre. Jeg forventer, at artiklen er færdig i god tid inden jul.

Hvis man værdsætter Omnials blogvirksomhed – der efterhånden omfatter 499 indlæg –  er man velkommen til også at sætte handling bag ordene og give et økonomisk bidrag til, at arbejdet kan fortsætte. Det kan man gøre her.

Opdatering: Artiklen bliver desværre forsinket, men den kommer – stol trygt på det. Under alle omstændigheder er der nu kommet ny fokus på Erling Andersens ageren i bl.a. Jyllands-Posten, hvilket man kan læse her.

Responses

  1. Jeg glæder mig.

    Móske Erling A. skulle omtales den i SKAT placerede socialdemokratiske kommisær…

  2. Ja, nu må vi se, hvornår jeg får mig snøvlet færdig. Din beskrivelse af Erling And lyder umiddelbart meget retvisende…


Skriv et svar

Kategorier

