Posted by: JanChris | 03/02/2010

I anledning af, at TV2 har suspenderet ham: Best of Kaare R. Skou, Danmarks mest uvildige journalist

Nu er det netop kommet frem, at TV2 har suspenderet Kaare R. Skou, Danmarks i særklasse mest uvildige og objektive journalist og kommentator, en mand, der aldrig nogensinde på noget som helst tidspunkt har mindet om en pressechef for Enhedslisten eller SF i journalistklæder. Vi taler ganske enkelt om en sand pryd for sin stand. Derfor er det også kun rimeligt, at jeg ærer Kaare R. Skou ved at henvise til nogle af de artikler, jeg har skrevet om ham her på min sagnomspundne blog i de sidste par år. Læs og frem for alt lyt til Kaare R. Skous helt igennem uvildige analyser ved at klikke her. Specielt vil jeg fremhæve denne analyse, der satte helt nye standarder for danske, politiske kommentatorer.

Behøver jeg at sige, at der er overgået Kaare R. Skou en monumental uretfærdighed ved, at TV2 har suspenderet ham. Jeg håber, du snart er tilbage på skærmen, Kaare. Bis dahin drücke ich Dir die Daumen! Ehrlich!

Responses

  1. Danmarks mest uvildige journalist? Aharharhar!

    (Ja, jeg ved godt det var en joke, men den var sgi go’!)

  2. “Danmarks mest uvildige journalist”? Det er der rene vrøvl. Vi ved jo godt, at det er Kurt Strand, der er det!

  3. Det er i hvert fald et “close call”. Forskellen på de to er, at Kurt Strand ikke kan fyres – han er for magtfuld – mens Kaare R. Skou åbenbart ikke er helt så urørlig, som han selv gik rundt og troede.

  4. Jeg er ikke helt sikker på at Kaare R.Skou
    er blevet urefærdigt behandlet.
    Hans anstrengte forhold til DF kan have medvirket til hans “orlov” […]
    det er almindeligt kendt han nærer afsky for
    regeringens støtteparti,en afsky så stor at den
    måske har blændet hans dømmekraft.
    Som journalist i en public relation tv-kanal tv2
    har han haft svært ved at holde masken og sin
    neutralitet i rette folder!
    bernadotte36
    4.januar 2010

  5. Alle ordentlige mennesker nærer dyb afsky for Dansk Folkeparti.

  6. @Jelving.
    I givet fald nærer jeg dyb afsky for alle ordentlige mennesker.


Skriv et svar

Kategorier

