Posted by: JanChris | 31/05/2008

Store problemer med Blogbar.dk

Desværre er der store problemer med Blogbar.dk, den weblog, der bl.a. huser Omnial. Der opstår hele tiden fejlmeldinger, og specielt i dag har det været næsten umuligt at lægge de to små artikler, jeg har skrevet, med tilhørende billeder ud på bloggen.
Jeg ved også, at mange har problemer med at skrive kommentarer. Jeg kan kun opfordre læsere til at kopiere jeres kommentarer, INDEN I sender dem, ellers risikerer man, at alt er tabt, når Blogbar endnu engang kommer med én af sine talrige fejlmeddelelser. Derudover er man nødt til at sætte sin lid til “Refresh”-knappen og sin egen tålmodighed.
Jeg har selvfølgelig overvejet at flytte min blog og havde da også gjort det, hvis ikke jeg var i den uheldige situation, at jeg ikke kan gemme alle mine tidligere indlæg. Jeg ville altså i givet fald skulle starte helt fra bunden på en anden weblog. Jeg håber dog alligevel at finde en udvej og tror godt, jeg kan sige med stor sikkerhed, at jeg ikke bliver på Blogbar ret længe.

Responses

  1. […] Til Omnial (slettes) Posted on 1. juni, 2008 af Anna Lyttiger http://omnial.blogbar.dk/2008/05/31/store-problemer-med-blogbardk/ […]

  2. Prøv at hoppe over på WordPress.com med din blog. Den er meget stabil.

  3. Jeg har faktisk allerede oprettet en blog på WordPress.com, men problemet er som sagt, at jeg ikke kan flytte mine indlæg og kommentarer med over. Enhver hjælp vil være meget påskønnet.

  4. Du skal prøve at skrive til folkene bag WordPress.com. Lige netop import af gamle blogge kan man få solo-hjælp til: de gør det for dig, hvis det på nogen måde er muligt. Man skal sæføli spørge lidt pænt og på engelsk. support*@wordpress.com. Fjern stjernen i email-adressen.

  5. Tak for rådet, jeg ved bare ikke, om de kan eller vil hjælpe mig, når problemet er hos Blogbar.dk, men det må jo komme an på en prøve.

  6. Det ligner en wordpress MU, denne her blogbar. Så burde du kunne klikke på et faneblad der hedder Mange eller Håndter, derefter på Export, og download passende xml-fil der kan oploades til wordpress.com (jeg har advaret dig før om dette system )

  7. Det kan jeg også, men filen fylder kun ca. 8 kb og indeholder kun kladder, når man importerer den på WordPress.dk. Det er rigtigt, du har advaret mig, men jeg har haft det her problem i ca. et år, og jeg vil altså helst have mine gamle kommentarer og indlæg med over på en anden blog.

  8. hej tc


Skriv et svar

Kategorier

