Posted by: JanChris | 18/05/2007

På Dansk Folkepartis vegne: Undskyld Danmark!

Der har gennem hele Dansk Folkepartis 12-årige levetid, og specielt de sidste par uger, været udtrykt skarp kritik af partiet for dets tone, menneskesyn, de mange fremmedfjendske udtalelser og utallige andre ting. Da DF’s ledelse består af meget stolte og ærekære personer, der aldrig selv ville indrømme, de har taget fejl, påtager jeg mig, som udenforstående ikke-medlem, det tunge hverv at undskylde på partiets vegne. Jeg er ikke bange for, at partiledelsen vil tage afstand fra mit initiativ, men tværtimod sikker på, den ved nærmere eftertanke vil bifalde det, specielt, når jeg ved hjælp af eksempler fra nabolandet, Sverige, kan dokumentere, hvilke paradisiske tilstande, der ville have hersket i Danmark, hvis ikke det var for DF. Jeg vil derfor på partiets vegne lægge kortene på bordet og bede om tilgivelse:

Undskyld, vi har sat indvandrerproblematikken på den politiske- og mediemæssige dagsorden og dermed bidraget væsentligt til at holde højreekstremismen i Danmark nede, så vi kun har ca. 150 nazister mod 3000 i Sverige, ligesom svenskerne anmelder mere end 60 gange så mange racistisk relaterede hændelser som os.

Undskyld, vi sammen med regeringen har vedtaget en udlændingepolitik, der har været stærkt medvirkende til, at der kun finder 1,5 voldtægter sted om dagen i Danmark mod 12 i Sverige.

Undskyld, folk stadig kan gå på gaderne i København, hvor politiet i 2005 registrerede ca. 400 røverier, mens tallet i Malmö, hvis indbyggertal kun udgør 1/5, var 905.

Undskyld, vores stramninger betyder, at København først vil få muslimsk flertal nogle årtier senere end nabobyen, Malmö, hvor svenskerne formentlig allerede vil være et mindretal om 10-20 år.

Undskyld, vi ved at stramme udlændingelovgivningen har sparet den danske statskasse for et trecifret milliardbeløb.

Jeg håber, alle danskere vil acceptere min dybfølte undskyldning på DF’s vegne. Med ovenstående in mente er det på høje tid, den politiske scene bliver overladt til virkelige kapaciteter som Gitte Seeberg, Marianne Jelved og ikke mindst Asmaa Abdol-Hamid, så islamiseringen af Danmark igen kan skride planmæssigt frem. Skulle disse damer – mod forventning – mene, de stadig har noget at lære, kan jeg anbefale en studietur til Malmö.

Responses

  1. Janchris, husk også at undskylde, at DF har sikret det danske folks ytringsfrihed modsat i Sverige, hvor der reelt ingen ytringsfrihed er, hvad angår invandrerdebat. DF´s svenske søsterparti, der er det eneste svenske parti, der ytrer sig om indvandring, er udelukket fra alle offentlige medier og aviser og må på grund af trusler og vold holde landsmøde i udlandet. Sverige har virkeligt et demokratisk problem af dimensioner.

  2. “Jeg håber, alle danskere vil acceptere min dybfølte undskyldning på DF’s vegne.”

    du er tilgivet 🙂 glimrende postering !

  3. Super postering, der burde gøres tilgængelig i et større forum.

  4. Tak for din kommentar. Jeg syntes også selv, det var ét af mine bedre indlæg og sendte det derfor til Jyllands-Posten, men det kom desværre ikke i avisen.


Skriv et svar

Kategorier

